سوالات متداول

بله. اگر بدون ورود به حساب کاربری خود، کالایی به سبد خرید اضافه کنید،  باید در مرحله نهایی کردن خرید، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید.

در صورتی که حساب کاربری ندارید، میتوانید به آسانی و با وارد کردن مشخصات خود عضو سایت شوید.

بله. در هر زمان می توانید، مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای گذشته باید با حساب کاربری خود وارد شده و روی گزینه سفارشات کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری شده و با کلیک روی گزینه سفارشات از وضعیت آن مطلع شوید.

خیر. پس از خرید وثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود و در صورت نیاز، کارشناسان فروش فروشگاه مارکیز با شما تماس خواهند گرفت.

پس از تایید نهایی و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد شما نمیتوانید سفارش را حذف یا تغییر دهید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر سفارش باید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

مشتریان گرامی گالری مارکیز، علاوه بر سفارش آنلاین میتوانند از طریق مراجعه حضوری به شعبات فروشگاه مارکیز و یا به صورت تلفنی نیز ثبت سفارش انجام دهند.

شما میتوانید جهت هرگونه پرسش با پشتیبانی 24 ساعته فروشگاه مارکیز در تماس باشید.

مشتریان عزیز می توانند از طریق درگاه اینترنتی امن و با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب هزینه سفارش را پرداخت نمایند.

در این صورت، بانک مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. احیاناً اگر تا 72 ساعت مبلغ به حساب برگشت داده نشد، میتوانید با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید.

ارسال کلیه سفارشات به سراسر کشور بصورت رایگان می باشد.

سریعاً پس از تحویل گرفتن سفارش با پشتیبانی فروشگاه ه مارکیز تماس بگیرید.

لطفاً به راهنمای سایز بندی و نحوه اندازه گرفتن که بر روی سایت قرار داده شده، پیش از ثبت سفارش توجه کنید.

بله، در صورتی که تمایل دارید سفارش خود را به صورت حضوری دریافت کنید پس از ثبت سفارش با پشتیبانی تماس گرفته و در ساعات کاری فروشگاه جهت دریافت سفارش مراجعه فرمایید.

 قیمت درج شده بر روی همۀ محصولات گالری مارکیز به روز هستند و در صورت تغییر قیمت محصولات اطلاع رسانی خواهد شد.